Omlet begynderguide for samarbejdspartnere
Indholdsfortegnelse:
Lav eller download et bannerBlogindlæg/artikler
Sociale medier
Tilbyd produkter ved særlige begivenheder
Hvordan kan jeg promovere Omlet på min hjemmeside eller anden platform?

Lav eller download et banner
Lav eller download et banner
Du kan enten producere eller finde et eksisterende Omlet banner her, som kan placeres på din hjemmeside. Hvis du for eksempel skriver et indlæg eller en side om høns, kan du indsætte et banner, der viser Omlets hønseprodukter. Bannere kan tilføjes hvor som helst på din hjemmeside, det er fuldstændig op til dig at beslutte, hvor de skal være. Hvis du har brug for rådgivning, er vi selvfølgelig altid klar til at hjælpe.
Hvis du har behov for et specifikt banner i en bestemt størrelse og med et bestemt design, så kontakt os venligst, så vi kan lave et til dig.
Du kan se et eksempel på et af vores eksisterende bannere til venstre.
Blogindlæg/artikler
Blogindlæg/artikler
En artikel er en meget mere subtil og potentielt effektiv måde at få dine besøgende til at fortsætte til vores hjemmeside og købe noget på.
Dit mål med denne teknik er at få folk til at klikke på dine affilieringslinks. For at opmuntre dem til at gøre dette må du sørge for at dit indhold er effektivt, og at det engagerer dine læsere. Det er vigtigt at dine artikler er af høj kvalitet og giver dine læsere interessante og faktuelle oplysninger.
Efter du har tilmeldt dig Omlets affilieringsprogram, skal du følge disse trin:
Trin 1: Find links der interesserer dig, og som du gerne vil bruge på din side for at få folk til at besøge Omlets hjemmeside. Disse links skal give mening i sammenhæng med din artikel og skal være produkter, som du gerne vil promovere. Find ud af hvordan du får dine personlige affilieringslinks her.
Trin 2: Producer dit flotte og interessante indhold og tilføj links i teksten. Du kan vælge mellem flere forskellige typer artikler at inkludere dine links i.
Artikeltype nr. 1: Sammenligningsartiklen
Du kan beslutte dig for at præsentere vores produkter og sammenligne dem med andre lignende produkter. Dette er en sammenligningsartikel, hvor du kan vejlede mulige købere omkring fordelene og ulemperne ved de forskellige produkter. Hvis du vælger denne type artikel, anbefaler vi, at du tilføjer billeder af hvert produkt og giver din personlige mening. Husk at indsætte linket, der vil føre dine læsere over på vores hjemmeside.
Link til artiklen: https://www.greatpetcare.com/dog-crates/best-dog-crate-furniture/

Artikeltype nr. 2: Informationsartiklen
Dette er en specifik artikel om et af vores produkter, hvor du giver din mening, tilføjer billeder (vi kan give dig disse, men det er altid mest interessant hvis det er dine egne billeder) og giver en mere dybdegående beskrivelse af produktet. Hvordan er det anderledes? Hvordan imødekommer det dine behov? Hvordan kan det imødekomme dine læseres behov? En informationsartikel har ofte en bestemt form for overskrift. I denne overskrift kan du tilføje firmaets navn, i dette tilfælde Omlet, for eksempel: "Vi testede Omlets automatiske dør til hønsehuset". Artiklen bør have flere afsnit, en indledning og overskrifter for de forskellige afsnit, for eksempel:
Ovenstående forslag er bare eksempler. Du kan bruge dem som en guide, men det er altid bedst at bruge din egen erfaring og bestemme dig for, hvad du vil fortælle dine læsere. Vær oprigtig og ærlig. Giv dine bedste råd til dine følgere og vær naturlig. Vi elsker konstruktiv feedback, og dine læsere vil elske dig for det.
Billeder er meget vigtige, og videoer er en fremragende tilføjelse. Det er vigtigt at vise produktet fra forskellige perspektiver og tænke over lyset. Det hedder sig, at et billede siger mere end tusind ord, og det gælder også i samarbejde og præsentation af produktet.
Forestil dig selv som en person, der gerne vil høre mere om produktet. De er interesserede men ikke overbevist endnu. De vil gerne se produktet i brug og testet i dagligdagen. Sørg for at du viser dine høns i Eglu Cube hønsehuset, den automatiske dør åbne om morgenen, din hund sove på sin nye Topology seng eller dine kaniner i deres lilla kaninhus. Visuelt indhold vil engagere dit publikum og gør det mere sandsynligt, at de bliver interesseret i produktet og derfor har lyst til at købe det.Link til artiklen: https://linnetlane.co.uk/2019/03/25/the-omlet-eglu-cube-part-i/

Artikeltype nr. 3: Hyperlink indsat i et almindeligt blogindlæg
Den tredje måde at skrive på som samarbejdspartner, er ved blot at indsætte hyperlink i et eller flere af dine blogindlæg. Når du har en blog, så skriver du højst sandsynligt om bestemte emner, der vil interessere dine følgere, med tips, råd og bedste praksis. Disse artikler er ikke skrevet med hensigt på at promovere eller sælge et produkt. De er oplysende. Der kan dog være steder i sådanne artikler, hvor du omtaler et emne, der får dig til at tænke på et af vores produkter. Tøv ikke med at sætte et hyperlink ind her, som vil lade dine læsere finde ud af hvem vi er og hvilke produkter, der kunne interessere dem.
Hvis du for eksempel skriver om, hvad man skal overveje for at holde høns i haven, og du fortæller om vedligeholdelse og rengøring, så kan du inkludere et link til vores Eglu hønsehuse (eller endda skrive et afsnit om dem, hvis det passer ind i sammenhængen).Sociale medier
Sociale medier
Du behøver ikke at holde dig til bloggen. Dine sociale medienetværk er også guld værd, og hvis du har et godt netværk på Instagram eller Youtube, så kan du drage fordel af det ved at dele dine affilieringslinks med dem. Særligt på Instagram kan du bruge stories til at præsentere et produkt og indsætte et link, hvis du har 10.000 følgere eller mere. Din kunde vil dermed blive sendt videre til produktsiden, og hvis de køber, så tjener du din provision. Det samme gælder Youtube, du kan indsætte links i beskrivelsen af videoer, der præsenterer vores produkter. Du kan også tilføje et affilieringslink under dine oplæg på Pinterest.
Tilbyd produkter ved særlige begivenheder
Tilbyd produkter ved særlige begivenheder
Få et forspring i forhold til at skrive dine artikler til bestemte tider på året, især når du ved, at dine læsere vil være interesserede. Når du planlægger dit indhold i god tid, vil du bestemt drage fordel i form af provision, da du ved, at dine emner vil være relevante for dit publikum. Når det for eksempel bliver juletid, har vi måske nogle særlige varer i begrænset oplæg, så det vil være ideelt for dig at fremhæve dem i specifikke oplæg eller Instagram stories.
Hvis der er en særlig kampagne, du kunne tænke dig at fremhæve, hvis du gerne vil give et særligt tilbud i forbindelse med en særlig begivenhed, eller hvis du mangler indhold og har brug for nye idéer, så kontakt os venligst direkte. Vi er altid åbne overfor forslag og altid klar til at hjælpe dig. Husk også at du kan tilmelde dig vores ugentlige nyhedsbrev for at holde dig opdateret med vores seneste nyheder, konkurrencer og blogindlæg.