Omlet holder fortsat åbent! Find flere oplysninger her.

Ofte stillede spørgsmål


Har du spørgsmål angående levering? Er du usikker på hvordan du nulstiller din adgangskode? Her giver vi nogle hurtige svar på de oftest stillede spørgsmål. Vores kundeservice team er dog aldrig langt væk, hvis du har brug for yderligere hjælp.

Betaling

Find al information angående betaling på vores betalingsside.

Kan jeg betale via PayPal?

Ja, du kan! Når du har tilføjet alle dine varer til indkøbskurven, skal du blot vælge PayPal under betalingsmetoderne.

Kan jeg betale med check?
Nej, vi kan desværre ikke tage imod betaling med check.

Kan jeg betale med American Express?
Desværre, vi tager ikke imod American Express.

Kan jeg få en momsfaktura?
Omlet Ltd er momsregistreret i Storbritannien (momsnummer: GB 837106436). Hvis du ønsker en momsfaktura, kan du sende os en e-mail på info@omlet.dk med dit ordrenummer, så sender vi din fulde momsfaktura.

Levering

Du finder information angående levering på vores side med leveringsinformation.

Hvordan returnerer jeg en ordre?
Du kan nemt sende en uønsket vare tilbage til Omlets hovedkvarter. Se mere om hvordan du gør på vores returneringsside her.

Er jeres 30 dages returret virkelig helt 'uden brok'?
Hvis du har et specifikt problem med et af vores produkter, vil vi altid bestræbe os på at finde en løsning for dig. Hvis du dog virkelig bare ønsker at returnere et ubrugt produkt indenfor de første 30 dage, kan du altid gøre dette. Ingen brok herfra, det lover vi.

Hvornår modtager jeg mine varer?
Vi bestræber os på at sende alle ordre af sted enten samme dag, du afgiver din bestilling, eller dagen efter. Når du gennemfører din bestilling, kan du desuden vælge en leveringsdato, der passer dig.

Hvor længer tager forsendelse med almindelig post?
Almindelig post er den billigste måde at få leveret dine varer på. Din ordre bliver normalt sendt af sted samme dag, du bestiller, det kan dog tage op til 5 arbejsdage, og nogle gange længere, inden pakken ankommer.

Leverer I til udlandet?
Vi leverer nu til følgende lande: Australien, Belgien, Bulgarien, Danmark, Estland, Finland, Frankrig, Grækenland, Holland, Irland, Italien, Luxemburg, New Zealand, Norge, Polen, Portugal, Schweiz, Spanien, Sverige, Storbritannien, Tjekkiet, Tyskland, Ungarn, USA, og Østrig. Se vores side med leveringsinformation for at få mere information angående internationale leveringer.

Er jeres lagerantal nøjagtigt?
Det angivne varelager antal på hjemmesiden opdateres 24 timer i døgnet og burde altid reflektere vores virkelige lagerantal. Der kan dog ske fejl (særligt når vi forsøger at tælle 400 sæt manchetknapper!), så hvis lagerantallet er lavt, er det altid bedst at bestille så snart som muligt for at undgå skuffelse.

Sikkerhed

Du kan læse alt om sikkerheden under betaling og sikkerhed.

Er jeres hjemmeside sikker?
Ja. Vores hjemmeside er skabt til at være så sikker som mulig. Du beskyttes af en 256-bit kryptering. Vi opbevarer ikke nogen kortoplysninger på vores servere - så der er intet for hackere at stjæle. Hjemmesiden opdateres løbende og sikkerheden testes hver nat.

Hvis I ikke opbevare mine kortoplysninger, hvad betyder 'Gem mine kortoplysninger' valgmuligheden ved checkout så?
Hvis du sætter flueben ved 'Gem mine kortoplysninger', beder vi din bank om at få en særlig kode, som vi kan bruge til at gennemføre transaktioner i fremtiden. Denne kode fungerer kun til transaktioner imellem dig og Omlet, koden kan ikke anvendes af tredjeparter og kan derfor opbevares på vores servere uden risiko.

Kommunikation

Hvorfor har jeg ikke modtaget en e-mail bekræftelse på min ordre?
Hvis du stadig ikke har modtaget en bekræftelse via e-mail efter ca. 30 minutter, så tjek din spam eller junk mappe. Nogle e-mail udbydere er strengere end andre og sletter automatisk e-mails, hvis de mener, det er spam. Det kan derfor være en god idé at tilføje 'no-reply@omlet.co.uk' til listen over godkendte afsendere.

Samarbejdspartnere

Jeg er en velgørenhedsorganisation / influencer / virksomhed og vil gerne promovere / sælge Omlet-produkter. Har I et partnerskabsprogram?
For at tilbyde de bedste produkter til den bedst mulige pris tilbyder vi ikke muligheden for videresalg af vores produkter igennem andre virksomheder. I stedet har vi et fremragende affilieringsprogram for alle de, der gerne vil markedsføre Omlet-produkter. Du kan modtage provision for hvert salg foretaget igennem et unikt link placeret på din hjemmeside, blog, sociale medie-side osv. Find mere information om programmet og tilmeld dig ved at logge ind på din Omlet-konto og gå til https://omlet.dk/accounts/affiliate/.