Begrænset tilgængelighed som følge af høj efterspørgsel. Se venligst vores side med lager information for at finde flere oplysninger.

Ofte stillede spørgsmål

Har du spørgsmål angående levering? Er du usikker på hvordan du nulstiller din adgangskode? Her giver vi nogle hurtige svar på de spørgsmål, vi oftest modtager. Vores kundeserviceteam er dog aldrig langt væk, hvis du har brug for yderligere hjælp.
all_animals_graphic
Har du spørgsmål angående levering? Er du usikker på hvordan du nulstiller din adgangskode? Her giver vi nogle hurtige svar på de spørgsmål, vi oftest modtager. Vores kundeserviceteam er dog aldrig langt væk, hvis du har brug for yderligere hjælp.

Betaling

Ja, du kan! Når du har føjet alle dine varer til indkøbskurven, skal du blot gå til kassen og vælge 'Betal med PayPal' nederst på siden.
Du kan betale for din ordre med: Kredit- eller betalingskort (Visa, Visa/Dankort, Mastercard, Maestro, American Express), PayPal, bankoverførsel og evt. tilgodehavende balance. Vores hjemmeside lader dig ikke betale for dine varer i rater eller med check, men kontakt vores kundeserviceteam for at få flere oplysninger.
Vores hjemmeside er skabt til at være så sikker som overhovedet mulig. Du beskyttes af en 256-bit kryptering. Vi opbevarer ingen kortoplysninger på vores servere - så der er intet for hackere at stjæle. Hjemmesiden opdateres løbende og sikkerheden testes hver nat. Hvis du sætter flueben ved 'Gem mine kortoplysninger', beder vi din bank om en særlig kode, som vi kan bruge til at gennemføre dine transaktioner i fremtiden. Denne kode fungerer kun i forbindelse med transaktioner imellem dig og Omlet, koden kan ikke anvendes af tredjeparter og kan derfor opbevares på vores servere uden risiko.
For at anvende en skal du indtaste den i feltet "Kampagnekode" i din indkøbskurv. Bemærk, at du kun kan bruge én kampagnekode eller enhver anden rabat ad gangen. Kontakt venligst vores kundeserviceteam, hvis du har problemer med at anvende din kampagnekode.
Vi oplyser om vores kampagner igennem vores nyhedsbrev og på vores sociale medier. Følg os på Instagram, Facebook og Twitter for at høre om vores tilbud og konkurrencer.
Hvis din betaling bliver afvist, så prøv venligst en alternativ betalingsmetode. Hvis du stadig oplever problemer med betalingen, så kontakt venligst vores kundeserviceteam, der med glæde vil hjælpe dig
Din faktura sendes via e-mail i din ordrebekræftelse. Du kan også finde en kopi af den på din konto under 'Dine ordrer'.

Bestillinger

Du er velkommen til at bestille varer på vores dedikerede hjemmesider for Danmark, Storbritannien, Frankrig, USA, Tyskland, Australien, Holland, Italien, Irland, Norge, Sverige, Spanien eller Polen. Gå til dit ønskede land øverst på siden ved at klikke på flaget og vælge landet.


DK - Dansk sprog, levering til Danmark. Valuta: kr. (DKK)
UK - Engelsk sprog, levering til Storbritannien, EU lande og resten af verden. Valuta: £ (GBP)
FR - Fransk sprog, levering til Frankrig, Belgien, Schweiz og Luxemburg. Valuta: € (EUR)
US - Engelsk sprog, levering kun til USA. Valuta: $ (USD)
DE - Tysk sprog, levering til Tyskland og Schweiz. Valuta: € (EUR)
AU - Engelsk sprog, levering kun til Australien. Valuta: $ (AUD)
NL - Hollandsk sprog, levering til Holland og Belgien. Valuta: € (EUR)
IT - Italiensk sprog, levering til Italien og Schweiz. Valuta: € (EUR)
IE - Engelsk sprog, levering til Irland. Valuta: € (EUR)
SE - Svensk sprog, levering til Sverige. Valuta: kr. (SEK)
Du kan tilføje eller fjerne varer fra din indkøbskurv til enhver tid før din ordre er bekræftet. Hvis du ønsker at ændre din ordre eller annullere den bagefter, så kontakt venligst vores kundeserviceteam hurtigst muligt.
Hvis dine bestillinger endnu ikke er sendt til vores lager, så kontakt venligst vores kundeserviceteam, som gerne hjælper dig med dette og refunderer evt. ekstra leveringsudgifter betalt.
Din ordre er bekræftet så snart den kan ses på din konto under 'Dine ordrer'. Du vil også modtage en ordrebekræftelse på e-mail med et ordrenummer såvel som en oversigt over de varer, du har bestilt. Hvis du stadig ikke har modtaget en bekræftelse via e-mail efter ca. 30 minutter, så tjek din spam eller junk mappe. Nogle e-mailudbydere er strengere end andre og sletter automatisk e-mails, hvis de anser dem for at være spam.
Hvis du ønsker at tilføje et momsnummer til din ordre og kvittering, bedes du kontakte vores Kundeservice team før du bestiller, og de vil hjælpe dig med dette.

Levering / Tracking

Du kan finde trackingoplysninger for din ordre ved at følge linket i din ordrebekræftelse eller ved at klikke på linket 'Track din ordre' på din konto under 'Dine ordrer'. Så snart din ordre er sendt af sted fra vores lager, modtager du en e-mail med dit trackingnummer. Klik blot på linket for at følge din ordre og levering.
Vi kan stort set levere hvor som helst. Hvis du ikke kan finde dit land i menuen på indkøbskurven, så kontakt venligst vores kundeserviceteam. Find flere oplysninger om vores seneste tjenester på vores internationale side med leveringsoplysninger.
Hvis en vare er på lager, vil dette kunne ses tydeligt på hjemmesiden. Når du afgiver en ordre bliver varerne tildelt dig, ingen andre kan købe dem på det tidspunkt. Dette gælder også hvis varerne forudbestilles. Der kan forekomme unøjagtigheder i forhold til præcise lagerantal, og hvis en vare du har bestilt ikke er tilgængelig, så får du besked hurtigst muligt, så du enten kan annullere eller ændre din ordre, eller vente på at varerne igen er på lager.
Vi ved, hvor vigtigt det er at vide, hvornår din ordre ankommer. For produkter, der ikke er på lager, men som kan forudbestilles, giver vi en forventet afsendelsesdato. Denne dato opdateres dagligt i overensstemmelse med de seneste oplysninger. Datoen kan ændre sig af flere forskellige grunde inklusive forsinkelser i produktionen, forsinkelser ved forsendelse fra produktion til lager eller forsinkelser i tolden. Du kan altid tjekke din ordrestatus via din ordrestatusside, og kundeserviceteamet kan også altid hjælpe!
Når du modtager en afsendelsesbekræftelse på e-mail, så er dine varer på vej! En sjælden gang i mellem sker det, at vores leveringspartnere (f.eks. DHL, DPD, FEDEX osv.) ikke rammer deres mål i forhold til din leveringsdato. Dette kan ske af flere forskellige årsager, inklusive at en pakke ved en fejl bliver sendt til den forkerte omdelingscentral og derfor skal sendes tilbage igen, en chauffør bliver forsinket, eller undtagelsesvis ekstreme vejrforhold. Alle vores leveringspartnere tilbyder en trackingservice, så du har mulighed for at spore din pakke nøjagtigt og i det mindste planlægge efter, at leveringen er forsinket.

Returnering og refundering

Se venligst vores returneringsside her.
Hvis du har et specifikt problem med et af vores produkter, så vil vi altid gøre vores bedste for at løse problemet. Hvis du alligevel ønsker at returnere et ubrugt produkt indenfor de første 180 dage, så tager vi det altid tilbage uden nogen ekstra udgifter eller diskussion. Husk venligst at gemme den oprindelige indpakning, så den kan bruges til at gøre returneringen nemmere for vores kurer og lagermedarbejdere.
Vi er først tilfredse, når du er tilfreds! Hvis der trods vores kvalitetskontrol alligevel skulle være en fejl ved dit produkt, så kontakt venligst vores kundeserviceteam. Husk at sende os et billede af produktet og fejlen - det vil hjælpe os til at kunne løse problemet så effektivt som muligt!
Vi har ikke som sådan en byttepolitik. Hvis du ønsker at bytte et produkt til en anden størrelse, et andet design eller en anden farve, så bestil blot den nye vare i vores online butik og følg vores returneringsprocedure for at sende den vare, du ikke ønsker at beholde, tilbage til os.
Vi refunderer din betaling via din oprindelige betalingsmetode (dvs. til dit betalingskort eller via PayPal) indenfor 48 timer efter at have fået varen tilbage. Bemærk, at det kan tage op til 10 arbejdsdage at behandle returneringen på lageret og 3-5 arbejdsdage før refunderingen kan ses på din konto.

Omlet konto

Det er let at oprette en konto hos Omlet:
- Klik på 'Log ind' i øverste højre hjørne af hjemmesiden (på din smartphone finder du 'Din konto' i menuen).
- Klik 'Tilmeld dig' til højre.
- Indtast din e-mailadresse på tilmeldingssiden.
- Indtast dine oplysninger i resten af felterne og bekræft.
For at logge ind på din Omlet konto skal du bare klikke på 'log ind' i øverste højre hjørne af hjemmesiden (på din smartphone finder du 'Din konto' i menuen).
Indtast din e-mailadresse og adgangskode og log ind.
Hvis du har glemt din adgangskode, så klik 'log ind' i øverste højre hjørne af hjemmesiden og klik derefter på 'Jeg har glemt min adgangskode'. Du vil modtage en e-mail, der guider dig til at nulstille koden. Du kan også klikke på dette link for at nulstille din adgangskode.
Du behøver ikke at oprette en konto for at afgive en ordre hos os, du kan blot bruge funktionen 'Hurtigt køb / Ny kunde' i stedet.
Det er dog nemmere for dig, hvis du opretter en konto, når du bestiller noget på vores hjemmeside. På den måde vil du nemlig have adgang til alle dine ordrer under samme konto.
Du kan følge dette link for at tilmelde dig nyhedsbrevet.
Du har også mulighed for at tilmelde dig nyhedsbrevet, når du bestiller noget på hjemmesiden.
Hvis du ikke har modtaget nogen af vores invitationer, så prøv at kigge i din spam/junk mappe. Prøv også at tilføje vores e-mail adresse info@omlet.dk til dine kontakter.
Hvis du ikke længere ønsker at modtage vores nyhedsbrev, så skal du bare klikke på afmeldingslinket nederst i hver e-mail vi sender dig: ’unsubscribe from this list’. Hvis du har problemer med at afmelde nyhedsbrevet på den måde, så send os en mail på info@omlet.dk.
Du kan gemme din leveringsadresse på din konto, så du ikke behøver indtaste den hver gang du bestiller. Du kan også redigere eller slette gemte adresser.
Begge handlinger kan udføres ved at gå til 'Din konto' og vælge 'Dine adresser' i menuen til venstre.
Du kan gøre dette ved at gå til 'Din konto' og vælge 'Dine oplysninger' eller 'Skift adgangskode'.

Omlet produkter

Læs historien om Omlet her.
Omlets hovedkontor ligger i Oxfordshire i England.
Hos Omlet har vi valgt kun at sælge direkte til vores kunder. På den måde kan vi designe og tilbyde den bedste værdi for pengene. Du kan købe vores produkter direkte fra vores hjemmeside. Besøg blot dit lands hjemmeside og bestil dér, eller kontakt gerne vores kundeserviceteam.
Ja, al vores indpakning kan kommes til genbrug.
Omlet produkter er designet og testet over mange år af vores eget produktudviklingsteam på vores hovedkontor i Oxfordshire, England. Produkterne fremstilles af vores produktionsteams i Asien og sendes ud til vores kunder fra vores lager i Storbritannien, USA, EU eller Australien.
Omlet produkter har 2 års garanti. Hvis du har nogen bekymringer over eller problemer med et af vores produkter, så kontakt venligst vores kundeserviceteam der med glæde hjælper dig.
Omlet designer produkter, der fungerer perfekt og holder længe. Som en del af designprocessen overvejes og udvælges forskellige materialer alt efter, hvor godt de opfylder produktets krav. Kæledyrshjem skal laves af et materiale, der er trygt, sikkert, behageligt og hygiejnisk. Traditionelt set er mange huse til dyr lavet af træ, men træ er meget vanskeligt at rengøre, og ofte bliver overfladerne uhygiejniske, så dyrenes helbred og velvære lider. Eglu'er er derimod meget nemme at rengøre, og du kan bruge desinfektionsmidler helt sikkert på overfladerne for at holde dem skinnende rene og sikre for dine kæledyr at leve i. Derudover er Eglu'er lavet af materialer af højeste kvalitet for at sikre en lang holdbarhed eller levetid. De er yderst funktionelle, slidstærke og brugervenlige, så kæledyr og deres ejere kan nyde at bruge dem i mange år. Vi stiller også reservedele til rådighed, så vores produkter er en langvarig, økonomisk løsning for kæledyrsejere. Dette er grunden til, at nogle af vores allerførste Eglu'er stadig er i brug i dag - efter 17 år!
Hvis en Eglu når sit livs ende i forhold til brugbarhed, så kan alle dele kommes til genbrug på en genbrugsplads. Produktet skal bare skilles ad og sorteres efter materialetype.
Ja, vi har nogle rigtig gode brugsanvisninger og instruktionsvideoer, der hjælper dig med at samle dit produkt hurtigt og rigtigt første gang! Besøg vores side med brugsanvisninger og instruktionsvideoer her. Vores instruktionsvideoer viser trin for trin, hvordan Omlet produkterne skal samles.

Omlet fællesskab

Find pressemeddelelser og billeder i høj opløsning på vores medieside her. Du kan også kontakte os via marketing@omlet.co.uk med specifikke forespørgsler.
Hvis du er influencer og tænker, at dine følgere vil elske at høre mere om Omlet, så send os en mail på marketing@omlet.co.uk. Fortæl os hvilket produkt du er interesseret i at prøve og fortæl os om dine sider og din statistik, så vender vi tilbage.
For at kunne tilbyde de bedste produkter til de bedst mulige priser, lader vi ikke andre forhandle vores egne produkter. I stedet har vi et fantastisk affilieringsprogram for alle, der kunne tænke sig at reklamere for Omlets produkter. Du kan modtage provision på ethvert salg, der sker som følge af et klik igennem et unikt link placeret på din hjemmeside, blog, sociale medieside e.l. Find mere information her og tilmeld dig ved at logge ind på din Omlet konto.
Du kan blive ambassadør for Omlet og vise vores produkter frem for andre mulige købere. Ved at blive Omlet ambassadør kan du modtage 5% i provision (ekskl. leveringsudgifter og moms) ved hvert salg, der gøres igennem dig, takket være en særlig rabatkode. Kontakt Omlets kundeserviceteam, hvis du har en Eglu og gerne vil vide mere om fordelene ved at blive en Omlet ambassadør.
Du kan kontakte en Omlet ambassadør. Vælg ambassadøren efter hvilket produkt, du er interesseret i, og hvilket område du bor i. Derefter kan I komme i kontakt via e-mail, telefon eller endda arrangere et besøg hos ambassadøren for at se produktet i virkeligheden. Find mere information her.
Ja, vi har et engelsk-sproget forum her.
Du kan finde masser af information og gode råd på vores blog, men også i vores specifikke kæledyrsguides.
Du kan finde os på Facebook, Twitter, Instagram og Youtube.