Begrænset tilgængelighed som følge af høj efterspørgsel. Se venligst vores side med lager information for at finde flere oplysninger.

Omlet ambassadørprogram - Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

Omlet ambassadører med gode billeder og en profilbeskrivelse har en 83% større chance for at blive kontaktet af mulige købere og spurgt til råds

Ved at tilføje billeder og en beskrivelse kan du altså tjene betydeligt mere provision, og det bedste af det hele er, at det kun tager et par minutter at gøre det!

Følg blot disse trin:

  • Log ind på din Omlet-konto her
  • Klik på ‘Ambassadør’ i menuen til venstre
  • Klik på redigeringsknappen ved siden af ‘Billeder’ og/eller ‘Profil’
  • Læg billeder op af din Omlet opsætning og/eller skriv en profilbeskrivelse!

  • Vælg "Mulige købere" under fanen "Ambassadør" i menuen på din Omlet-konto, klik "Luk mulig køber" ved siden af deres navn og vælg en grund.

    Når det er gjort, modtager den mulige køber en automatiseret e-mail med en rabatkode. Hvis denne rabatkode anvendes, tjener du provision på salget.

    Ja, det kan du nemt gøre.

    Hvis du vil henvise nogen med bare deres e-mail adresse, så vælg ’Tilføj mulig køber’ på din ambassadør-konto. Eller klik på linket her.

    Som ambassadør kan du finde din personlige rabatkode ved at vælge "Profil" under fanen "Ambassadør" i menuen på din Omlet-konto.

    Nej, du må ikke dele denne kode med andre, den er udelukkende til personlig brug. Omlet forbeholder sig retten til at deaktivere din kode, hvis der er mistanke om, at koden er blevet misbrugt på noget tidspunkt.

    Provisionen betales 30 dage efter ordrens afsendelse. Så længe den mulige køber ikke returnerer varerne eller annullerer deres ordre inden afsendelse

    Du kan se information om provision relateret til de mulige købere i listen over mulige købere. Du kan også se, hvad du har til rådighed, til anvendelse eller udbetaling, under 'Konto balance' på din konto

    Ja, hver gang du modtager provision på din konto som følge af et salg, får du besked via e-mail om, at balancen på din konto er blevet opdateret

    Hvis du gerne vil holde en pause fra Omlets ambassadørprogram og starte igen på et senere tidspunkt, så kan du gøre dette ved at klikke på pause-knappen på din profil her. Du vil ikke blive kontaktet af nogen mulige købere, mens din deltagelse er sat på pause, og du vil blive midlertidigt fjernet fra kortet over ambassadører på vores hjemmeside. Du kan genoptage din deltagelse i programmet til enhver tid.

    Hvis du ønsker at stoppe helt som ambassadør, bliver du permanent fjernet fra Omlets ambassadørprogram. Du har mulighed for at ansøge om at blive ambassadør på et senere tidspunkt, men du skal så igennem vores ansøgningsprocedure igen, og godkendelse kan ikke garanteres. Opsig din deltagelse ved at klikke her og bruge knappen under opsig deltagelse.

    På grund af GDPR-reglerne er vi ikke i stand til at give ambassadører nogen information om en kundes potentielle køb.